רעיונות למאמרי תוכן

רעיונות למאמרי תוכן הם בעיה נפוצה במיוחד. לכן, אגרנו עבורכם מספר טיפים על מנת לאתר רעיונות למאמרי תוכן שיכולים להציל אתכם מפני Blackout.

טיפ #1: מה בוער?

מאמר כתוב היטב עם תוכן רב יכול לגרום לכם לתחושת סיפוק עמוקה, אך אם הנושא אינו "טרנדי" או בוער – במה הוא מועיל? נסו לחפש את הנושאים הבוערים ביותר (למשל בעזרת Google Trends) על מנת למצוא נושאים שנמצאים במרכז העניינים.

טיפ #2: צרו פולואפ

אם אתם עוסקים בכתיבת תכנים, תמיד תוכלו לכתוב מאמר המשך למאמר קודם שכבר הכנתם. לייצר פולואפים זו מלאכה ידועה ומוכרת בתחום כתיבת התכנים, וגם תוכלו לקשר לנושא שכבר חקרתם ואתם מכירים.

טיפ #3: מה הנישה שלכם?

הנישה שאתם מתייחסים אליה בוודאי מכילה מידע רב, גם אם הוא כרגע לא עולה לכם בראש. אל תשכחו, למרות שייתכן ואתם חושבים ש"כולם כבר מכירים את הנושא", תמיד יש כאלו שעדיין לא מכירים ונמצאים בתהליך של למידה, וישמחו לקרוא מאמר למתחילים.

טיפ #4: תשאבו רעיונות

לעיתים גם משיחת חולין אפשר לקבל רעיונות די מוצלחים. שוחחו עם אנשים אחרים שעוסקים באותו תחום\נישה, נהלו דיון אפילו שטחי, ונסו לדלות נושא מאתגר ומעניין שניתן לכתוב עליו.

טיפ #5: ניתוח פריצות דרך

מה קרה לאחרונה בנישה שלכם שממש השפיע על התחום? האם קראתם מאמר ממש מעניין? אז זה הזמן לייצר ניתוח לאותו המאמר \ פריצת דרך ולכתוב על כך. הקוראים שלכם בוודאי ישמחו לדעת מה התחדש בתחום ולכם כמובן יהיה קל לכתוב מאמר ארוך ומלא בתוכן.

טיפ #6: בצעו מחקר

מחקר מעמיק ויסודי לא ממש נדרש, אפילו קריאה שטחית של מאמרים בתחום שעליו אתם כותבים יכול לגייס עבורכם רעיון למאמר. גילשו לאתרים שאתם גולשים אליהם בדרך כלל, אפילו תטיילו אחורה בארכיונים ואולי תצליחו לכרות זהב.

טיפ #7: את מי אתם מעריצים?

כתיבת תוכן אודות אדם מפורסם מהתחום, אפילו כזה שהוא מפורסם רק עבורכם אך מעורר השראה, יכול למלא מאמר שלם בתוכן איכותי. לא רק כי אותו אדם מעניין, אלא גם כי אתם מתעניינים בו.

טיפ #8: תעזרו לקוראים לעזור לכם

כתבו מאמר בנושא שבו אתם פחות מבינים (עם מחקר מקדים כמובן!) ונסו לשתף את הקהילה \ הגולשים בשאלות פתוחות שהם יכולים לענות עליהם. מאמר כזה, מעבר ליתרון הטמון באופי הקהילתי שלו, מסייע גם לייצר שיתופיות מצד הקהל וגם יסייע לכם ללמוד דברים חדשים.

שתפו את המאמר:

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

כניסת לקוחות

נשמח לעמוד לשירותכם,

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם